E-mail: autoshina5@gmail.com Telefon: 060 655 330
Termeni si Conditii
1. DISPOZIȚII GENERALE
1.1. Acest site web (numit în continuare „SITE”) este proprietatea S.C. PNEUEXPERT S.R.L., (numit în continuare „SOCIETATE”) cu sediul în
mun. Chișinău, str. Miron Costin nr. 19/6-114,
c/f 1022600002175,
B.C. “Moldova-Agroindbank” SA, sucursala Miron Costin,
c/b: AGRNMD2X710,
cont: MD26AG000000022514638298.
tel. +373 606 55 330
e-mail: autoshina5@gmail.com.
1.2. Folosirea, incluzând vizitarea şi cumpărarea produselor de pe SITE, implică acceptarea implicită a Termenilor şi Condiţiilor de mai jos.
2. DESPRE COMANDĂ
2.1. Toate produsele de pe SITE, sunt vândute pe bază de factură, astfel că, în acord cu legislaţia fiscală în vigoare, factura trebuie completată, obligatoriu, cu datele complete ale clientului. SOCIETATEA se obligă ca aceste date colectate să fie ţinute confidenţiale şi să fie folosite doar în scop de vânzare către client.
2.2. Comanda se poate plasa telefonic sau online prin înregistrare.
2.3. E-mailul primit după depunerea comenzii online nu reprezintă o confirmare concretă a comenzii. Este doar un răspuns automat cu caracter informativ, conţinând datele comenzii.
3. PRODUSE
3.1. Imaginea și descrierea produselor au caracter informativ, produsele livrate pot diferi de imagini sau de descriere în orice mod. De asemenea, unele caracteristici a produselor prezentate pe site, pot fi modificate de către SOCIETATE fără preaviz sau pot conţine erori de operare.
3.2. Disponibilitatea afişată pentru produse poate să nu mai fie valabilă în momentul în care se va procesa comanda. În cazul în care produsele comandate nu sunt disponibile, clienţii vor fi informaţi în cel mai scurt timp posibil.
3.3. Promoţiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile în limita stocului disponibil.
3.4. Toate produsele comercializate pe SITE, beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
4. GARANȚII
4.1. Termenul de garanţie pentru anvelope este de 12 luni de la data vânzării către utilizatorul final.
4.2. Răspunderea vânzătorului, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 1 an, calculat de la vânzarea produsului la consumatorul final (utilizator).
4.3. Garanția se referă la defectele de execuție și material.
4.4. Termenul de rezolvare a reclamațiilor este de 15 zile de la data expedierii reclamației la email-ul Societății.
Important!!! Alegerea dimensiunii anvelopei se face conform instrucțiunilor date de fabricantul autovehiculului. Condițiile normale de utilizare a anvelopelor impun respectarea parametrilor imprimați pe anvelopă referitor la sarcina maximă pe roata, corelată cu presiunea maximă sau minimă de utilizare și cu viteza maximă admisă.
Atenție, condiții de anulare a garanției:
- tăieturi, înțepături, impact puternic de gropi și borduri sau datorat stării necorespunzătoare a jantei
- anvelope montate pe jenți necorescpunzătoare, jenți deteriorate, deformate sau ruginite
- montarea și demontarea defectuoasă a anvelopei
- rulajul cu suprasarcină sau cu presiune necorespunzătoare
- accidente, incendii
- folosirea anvelopelor în regim de curse automobilistice sau competiții
- roți care se încălzesc excesiv
- defecțiuni mecanice ale autovehiculului (sistem de frânare, suspensie, unghiuri)
- neoprirea în timp util a autovehicului în cazul unei pene
- rulajul cu obiecte dure, ascuțite, prinse în spațiul dintre roți jumelate
- depozitarea necorespunzătoare
- orice intervenție asupra anvelopei de către utilizator
Modalitățile de acordare a garanției:
Orice reclamație și întreaga documentație legată de aceasta trebuie trimisă la S.C. PneuExpert S.R.L., mun. Chisinau, Str. Miron Costin nr. 19/6-114 si dublate cu un email. Reclamațiile vor fi însoțite de documentele de cumpărare (bon fiscal/factură fiscală, etc), de la consumatorul final (utilizator), Certificat de Garanție (completat cu seria și numărul DOT al anvelopei) și o copie a certificatului de înmatriculare a autovehicului pe care a fost montată anvelopa reclamată.
Nu se acordă garanție pentru anvelopele cu uzură excesivă (adâncimea profilului sub 1,6 mm pentru anvelopele de autoturisme vara si 4,0 mm pentru anvelopele de autoturisme iarna.
5. ACORDAREA GARANȚIEI
În cazul reclamațiilor de calitate în termen de garanție acceptate ca fiind întemeiate, anvelopa se înlocuiește integral în termenul legal de garanție de 12 luni de la cumpărare.
În cazul în care anvelopa reclamată prezintă o uzură mai mare de 10% din înălțimea inițială a profilului benzii de rulare, se va înlocui în perioada de garanție cu o anvelopă nouă, cu suportarea de către client a contravalorii uzurii anvelopei defecte (stabilită procentual prin măsurarea adâncimii profilului rămas) din prețul anvelopei noi la data
depunerii reclamației.Orice înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord între vânzător și consumator.
6. Drepturile consumatorului sunt asigurate prin art. 183 al Legii nr. 105/2003.
7. LIVRAREA
7.1. SOCIETATEA asigură transport GRATIUT pentru anvelopele din grupele autoturisme, autoutilitare și off-road, pe întreg teritoriul Moldovei.
7.2. Pentru anvelopele din grupa agroindustrială și anvelopele din grupa camioane, prețul transportului depinde de dimensiunea și greutatea anvelopelor.
- Comenzile primite până la ora 14:00, se vor livra în aceeași zi (valabil pentru or. Chisinau) și în ziua lucrătoare următoare (valabil pentru restul țării).
- Comenzile primite după ora 14:00 se procesează și se predau curierului în ziua lucrătoare următoare, astfel termenul de 48 de ore curge din ziua predării curierului.
- În perioada 01 – 25 noiembrie se vor produce întârzieri în livrări din cauza suprasolicitării companiilor de curierat, apelăm la înțelegerea dvs!
- În perioada reducerilor de Black Friday s-ar putea produce întârzieri în livrări. Vă rugăm să așteptați confirmarea datei de livrare de către FUN Courier prin SMS sau telefon.
Apelăm la înțelegerea dvs.
8. CONDIȚII ȘI MODALITĂȚI DE PLATĂ
8.1. Plata la ramburs prin numerar se face în lei, integral, la livrare. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării telefonice/sau prin email a comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, plata se va face către comisionarul care efectuează livrarea.
8.2. Plata prin transfer bancar/ordin de plată se face doar în baza unei note de plata emise de SOCIETATE, în urma confirmării telefonice sau prin email a comenzii. Livrarea produselor se efectuează după confirmarea plăţii, în contul SOCIETĂŢII, a proformei emise.
8.3. Plata cu cardul, se face cu ajutorul unui card de debit si va putea fi efectuata catre curier doar pentru livrarile efectuate in mun. Chisinau.
9. CONDIȚII DE RETUR
Returnarea produselor cumparate se va face pe cheltuiala clientului, societatea noastra va crea o solicitare de ridicare a produselor cu o firma de curierat agreata de catre noi (FAN Courier sau NovaPoshta), iar costul de transport se va scadea din suma totala a comenzii.
De regula costul de transport se ridica la suma de 300 LEI.
Nu se accepta returnarea pachetelor complete de anvelope si jante, ele deja fiind montate (cu urme de montare) si uzate. Nemafiind produse noi, garantia de retur nu mai este valabila.
Nu se accepta returnarea anvelopelor si jantelor care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Produsele trebuie sa fie exact in acelas ambalaj in care au fost preluate, in caz contrar ele nu vor putea fi returnate.
Contravaloarea produselor se va returna doar prin virament in contul bancar al clientului!!!
“DOT-UL” NU ESTE MOTIV DE RETUR!
Pentru returnarea anvelopelor primite va rugam sa completati formularul de mai jos.
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii